آخرین اخبار
کد مطلب: 73223
سيد حسن نصرالله:آمريكا بداندپخش فيلم موهن پيامدهاي بسيار خطرناكي دارد/ اين خيزش موقتي نيست
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 1262

به گزارش سلام لردگان به نقل از خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)،سيد حسن نصرالله، دبيرکل حزب‌الله لبنان با بيان اين که هم? آنچه ما در اختيار داريم، در برابر عظمت و کرامت رسول خدا (ص) بي ارزش است، جمل? "پدر و مادرم و جان و مال و روحم به فداي تو اي رسول خدا..." را بر زبان آورد و حاضران در راهپيمايي يکصدا اين عبارات را تکرار کردند.

سيد حسن نصرالله در ادامه تصريح کرد: ما با حضور دراين جا مخالفت خود را با اهانت به دين اسلام و رسول گرامي اسلام (ص) اعلام مي داريم و اين تحرك را آغاز مرحله‌اي جديد براي رسيدن به اهدافي مشخص از جمله توقف انتشار ويدئوهاي فيلم موهن به شخصيت پيامبر (ص) مي دانيم.

نصرالله در ادامه ضمن تشکر از حضور گسترد? راهپيمايان، تصريح کرد: بايد قانوني جهاني تصويب شود که بر اساس آن، هرگونه اهانت و بي احترامي به پيامبران الهي، از جمله ابراهيم (ع) و موسي (ع) و عيسي (ع) و محمد (ص) جرم به شمار آيد و مورد معاقبه و مجازات قرار گيرد. آمريكايي ها بايد باب اهانت به مقدسات ما را براي هميشه ببندند. مردم بايد سايت هاي اينترنتي را كه به پخش فيلم موهن به رسول گرامي اسلام اصرار دارند، تحريم كنند و آمريكا هم بايد بداند كه پخش اين فيلم پيامدهاي بسيار خطرناكي را به دنبال خواهد داشت.

دبيرکل حزب الله ادامه داد: کسي نبايد تصور کند که اين خيزش، گذرا و موقت است و اين اهانت قابل چشم پوشي است. خروج امروز ما، آغازگر مرحله‌اي جديد در دفاع از رسول اسلام است. اما برخي افراد هنوز عمق فاجع? توهين به رسول خدا را درک نکرده‌اند.

وي تصريح کرد: آنچه امروز روي داد ، بايد به وحدت صفوف مسلمانان كمك كند و مسلمانان بايد براي مقابله با توطئه ها با يكديگر متحد شوند.

نصرالله، سخنان پرشور خود را با تجديد عهد و ابراز ارادت به پيشگاه رسول خدا(ص) به پايان برد و جمعيت حاضر در راهپيمايي نيز يکصدا با تکرار جملات و عبارات دبيرکل حزب الله، عزم خود را براي دفاع همه جانبه از مقدسات خويش به جهانيان اعلام داشتند.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس